MAGASINI 31 PLANEERING

Planeeringu lahendus:
Käesolevas lahenduses on palju tähelepanu pööratud hoonetevahelisele ruumile ja parkimiskorraldusele. On püütud lahendada võimalikult kvaliteetne keskkond ning siduda uus loodav elamuala ümbritseva keskkonnaga. Jõuliselt on loodud ühendused olemasoleva miljööalaga ja vangla territooriumile planeeritava alaga. Magasini tänava mõttelise pikendusena läbib mõlemaid alasid avalik lineaarne haljasala koos kergliiklusteedega, mis loob mugava ühenduse veerenni ja tehnika tänavate vahele. Kogu kvartali parkimine on lahendatud umbes 2 meetri sügavusel poolkeldri korrusel ühtse pika parklana mis kulgeb läbi kogu ala. Parklast on pääsud kõikidesse elumajadesse, ning pääsude juures on lahendatud panipaigad kõikidele korteritele. Parkimiskohtade arv on määratud vastavalt Tallinna parkimise arengukavale keskmiselt 1,1 autokohta korteri kohta. Maapinna suhtes umbes 1m tõstetud parkla katusele on lahendatud haljasala koos mänguplatside ja puhkealadega. Selliselt on kvartalile antud roheline selgroog, mis ühendab elamuala tervikuks ja loob põneva poolavaliku ruumi (keskkonna). Elumajadega vahetult piirneb privaatsem kõrghaljastusega aed, mis on tänava tasapinna suhtes samuti 1m tõstetud ning puhke- ja mänguala suhtes piirde või haljastusega eraldatud. Hooned valdavalt kolme elukorrusega ja sokliga. Soklikorrus on hoovipool oleva parklaga samas tasapinnas ning sealtkaudu on antud ka otsepääsud trepikodadest parklasse. Lõunapoolsetele majade rivile on antud ka katusekorterid. Liigendatud kõrguste ja kalletega on loodud piirkonnale omane katusemaastik. Hooned on oma kujult liigendatud et tagada kõikidele korteritele päikesepoolsed rõdud ja piisav päevavalgus kõikidesse eluruumidesse. Materjalidena on kasutatud Veerenni miljööala lähedusse sobivaid naturaalseid materjale. Puit, paekivi ja valtsitud-plekk katusekattena
Käesolevas lahenduses on palju tähelepanu pööratud hoonetevahelisele ruumile ja parkimiskorraldusele. On püütud lahendada võimalikult kvaliteetne keskkond ning siduda uus loodav elamuala ümbritseva keskkonnaga. Jõuliselt on loodud ühendused olemasoleva miljööalaga ja vangla territooriumile planeeritava alaga. Magasini tänava mõttelise pikendusena läbib mõlemaid alasid avalik lineaarne haljasala koos kergliiklusteedega, mis loob mugava ühenduse veerenni ja tehnika tänavate vahele. Kogu kvartali parkimine on lahendatud umbes 2 meetri sügavusel poolkeldri korrusel ühtse pika parklana mis kulgeb läbi kogu ala. Parklast on pääsud kõikidesse elumajadesse, ning pääsude juures on lahendatud panipaigad kõikidele korteritele. Parkimiskohtade arv on määratud vastavalt Tallinna parkimise arengukavale keskmiselt 1,1 autokohta korteri kohta. Maapinna suhtes umbes 1m tõstetud parkla katusele on lahendatud haljasala koos mänguplatside ja puhkealadega. Selliselt on kvartalile antud roheline selgroog, mis ühendab elamuala tervikuks ja loob põneva poolavaliku ruumi (keskkonna). Elumajadega vahetult piirneb privaatsem kõrghaljastusega aed, mis on tänava tasapinna suhtes samuti 1m tõstetud ning puhke- ja mänguala suhtes piirde või haljastusega eraldatud. Hooned valdavalt kolme elukorrusega ja sokliga. Soklikorrus on hoovipool oleva parklaga samas tasapinnas ning sealtkaudu on antud ka otsepääsud trepikodadest parklasse. Lõunapoolsetele majade rivile on antud ka katusekorterid. Liigendatud kõrguste ja kalletega on loodud piirkonnale omane katusemaastik. Hooned on oma kujult liigendatud et tagada kõikidele korteritele päikesepoolsed rõdud ja piisav päevavalgus kõikidesse eluruumidesse. Materjalidena on kasutatud Veerenni miljööala lähedusse sobivaid naturaalseid materjale. Puit, paekivi ja valtsitud-plekk katusekattena
Asukoht/ Location: Tallinn, Magasini 31.
Arhitekt/ Architect: Sten Ader, Maarja Elm.
Seis/ Status: 2012- …